Özel Günler

13 Nisan 2023 2023-07-08 12:55
Unutulmaz

Aşk Dolu Özel Günler

Özel günlerinizde, sevdiğinizle bir araya gelerek romantik ve lüks atmosferde unutulmaz anılar yaratın. Aşkınızı yeniden canlandıran kutlamalar için sizleri Seaview Faralya'ya bekliyoruz.

Bizi Takip Edin

Rüya Gibi Bir Balayı

Aşkınızı Faralya'da Kutlayın!

Düğününüzün ardından bir peri masalı yaşamaya hazır mısınız? Faralya’daki sadece yetişkinlere özel balayı otelimizde, romantizmin doruklarına ulaşarak aşkınızı kutlayın. Eşsiz doğa güzellikleri, lüks hizmetler ve benzersiz konfor ile rüya gibi bir balayı deneyimi sizleri bekliyor.

Otelimiz, Fethiye’nin gizemli koylarına ve nefes kesici doğasına ev sahipliği yapan Faralya bölgesinde bulunmaktadır. Burada, aşkınızı Ölüdeniz’in turkuaz sularının karıştığı yemyeşil ormanlarla çevrili atmosferde yeniden keşfedeceksiniz. Unutulmaz anılar biriktirerek yeni bir hayata adım atarken, sadece birbirinize odaklanabileceğiniz bu özel mekan sizin için en doğru adres.

Balayı kutlamalarınız için sunduğumuz hizmetlerle, hayallerinizin ötesinde bir tatil deneyimi yaşayacaksınız. Özel tasarım süitlerimizde konaklarken, baş başa romantik akşam yemeklerinin tadını çıkarabileceğiniz özel restoranımızda, göz alıcı gün batımı manzarası eşliğinde unutulmaz anılar biriktireceksiniz.

Ayrıca, otelimizde düzenlenen romantik masaj seansları ve spa hizmetleri ile hem bedenen hem de ruhen yenilenebilirsiniz. Stresten arınarak, aşkınızın enerjisi ile dolup taşacağınız bu özel anları ömür boyu unutamayacaksınız.

Faralya’nın benzersiz doğal güzelliklerini keşfe çıkarak, macera dolu bir balayı tatili yaşayabilirsiniz. Kelebekler Vadisi, Kabak Koyu ve Ölüdeniz gibi turistik noktalara yapılan özel turlarla, birbirinden güzel fotoğraflar çekerek bu özel anıları ölümsüzleştirebilirsiniz.

Hayatınızın en önemli ve özel anlarını bizimle yaşayarak, aşkınızı Faralya’nın büyülü atmosferinde kutlayın.

Evlilik Teklifi Organizasyonu

Hayallerinizdeki Evlilik Teklifini Gerçeğe Dönüştürün

Bu özel anı unutulmaz kılmak isteyen çiftler için Faralya’nın büyülü atmosferinde sıradışı bir evlilik teklifi organizasyonu düzenliyoruz. Aşkınızın hikayesini sonsuza dek yaşatacak detaylarla dolu bu özel günde, sizi ve sevdiklerinizi büyüleyecek sürprizler hazırlıyoruz.

Evlilik teklifi, bir çiftin hayatındaki en önemli ve anlamlı anlardan biridir. Bu nedenle, hayatınızdaki özel insanı etkilemek ve ona ne kadar değerli olduğunu göstermek için bu anı unutulmaz kılmak istersiniz. Faralya’nın doğal güzellikleri ve sakin atmosferi ile özel balayı otelimizde, sizin için mükemmel bir evlilik teklifi organizasyonu düzenliyoruz.

Her Şey O Özel Anın Romantizmi İçin Tasarlandı​

Organizasyonumuz, sevgilinizin hayallerini süsleyen romantik bir ortam yaratmayı amaçlamaktadır. İster gün batımında ışıl ışıl deniz manzarası eşliğinde bir teklif hayal edin, ister şampanya ve mum ışığında romantik bir akşam yemeği; biz sizin için tüm detayları düşünüyor ve hayallerinizi gerçeğe dönüştürüyoruz.

Tüm süreci sizin için özenle planlayarak, sevgilinizin beklentilerini karşılayacak ve onu şaşırtacak sürprizler hazırlıyoruz. Bu özel günün her anını ölümsüzleştirecek profesyonel fotoğrafçı ve video hizmetleri de sunarak, bu anı sonsuza dek yaşatabilmeniz için her şeyi düşünüyoruz.

Romantik Bir Kaçamağın Anahtarı

Unutulmaz Yıl Dönümü Kutlaması

Yıl dönümünüzü unutulmaz kılmak ve sevdiğinizle aranızdaki bağı güçlendirmek için romantik bir yıl dönümü kutlaması planlayın. Faralya’nın büyülü atmosferinde, özel anlarınıza değer katacak hizmetlerimizle tanışın.

Yıllar geçtikçe, birbirinize olan sevginizi ve bağlılığınızı kutlamak daha da önemli hale gelir. Yıl dönümünüz, ilişkinizin temel taşlarını hatırlamak ve birlikte geçirdiğiniz anıları onurlandırmak için mükemmel bir zamandır. Faralya’nın eşsiz doğal güzellikleri ve sakin atmosferi, romantik bir yıl dönümü kutlaması için ideal bir ortam sunar.

Otelimizde, yıl dönümü kutlamalarınızı özel ve unutulmaz kılmak için her türlü ayrıntıyı düşünüyoruz. Sevdiğinizle baş başa romantik bir akşam yemeği, özel süslemelerle donatılmış odanız ve sabah kahvaltısı, özenle hazırlanan sürprizlerle dolu bir gün sizi bekliyor.

Biliyoruz Her Şey Çok Özel ve Eşsiz Olmalı

Yıl dönümü kutlamalarınızı daha da özel kılan, otelimizin yetişkinlere özel olmasıdır. Çocuksuz misafirlerimize huzurlu ve rahatlatıcı bir ortam sunarak, romantizmi doruklarda yaşayabileceğiniz bir deneyim sağlıyoruz. Ayrıca, deneyimli personelimiz, ihtiyaç duyabileceğiniz her konuda size yardımcı olmak için burada olacaktır.

Unutulmaz anılar biriktirin ve sevdiğinizle birlikte geçirdiğiniz her yıl dönümünü ölümsüzleştirin. Faralya’nın romantik atmosferinde, kalbinizi birbirine bağlayan güçlü bağları kutlayın ve aşkınızı yeniden canlandırın. Yıl dönümü kutlamalarınız için otelimizi tercih edin ve bir ömür boyu sürecek anılar biriktirin.

Doğum Günleri

Unutulmaz Bir Doğum Günü Deneyimi

Faralya’nın eşsiz doğası ve büyülü atmosferi, doğum günü organizasyonları için ideal bir mekan sunar. Sadece yetişkinlere özel bu balayı otelinde, romantizmi ve huzuru bir arada yaşayabileceğiniz muhteşem bir doğum günü deneyimi sizleri bekliyor.

Doğum günü organizasyonlarımızda, çiftlerin en özel anlarını kutlamalarına yardımcı olacak, romantizm dolu detaylara önem veriyoruz. İster açık havada, ister otelimizin şık restoranında, sizin için hazırladığımız özel doğum günü konseptleriyle unutulmaz anılar biriktireceksiniz.

Organizasyonlarımızda öncelikle lezzetli ve görsel açıdan etkileyici bir doğum günü pastası sunuyoruz. Üstelik dilediğiniz tema ve renklerle süslenmiş bu pasta, sevdiklerinizle paylaşacağınız bu özel günün simgesi olacak. Ardından, çiftlerimizi damak zevkine hitap eden zengin menülerle ağırlıyoruz. Geleneksel Türk lezzetlerinden dünya mutfağına kadar geniş bir yelpazede sunulan yiyecekler, bu özel günü daha da unutulmaz kılacaktır.

Doğum günü organizasyonlarımızda çiftlerimiz için romantik bir atmosfer yaratmayı hedefliyoruz. Şık masa süslemeleri, loş ışıklar ve mumlarla süslenmiş ortam, çiftlerin birbirlerine daha da yakın hissetmelerini sağlayacaktır. Ayrıca canlı müzik veya DJ performansları ile eğlenceyi de unutmuyoruz. İsteğe bağlı olarak düzenlediğimiz bu etkinliklerle, sevdiklerinizle birlikte dans ederek bu özel günü kutlayabilirsiniz.

Sevdiklerinizle paylaşacağınız bu özel günü daha da değerli kılmak için, otelimizde düzenlediğimiz doğum günü organizasyonlarına davetlisiniz.

Bebek Bekleyen Çiftler İçin

Unutulmaz Bir Baby Shower Organizasyonu

Faralya’nın eşsiz güzellikleri ve doğanın kalbinde romantik bir Baby Shower Organizasyonu yaşayın. Bu özel anı paylaşmak için sevdiklerinizi otelimizin büyülü atmosferinde ağırlayarak, bebek heyecanınızı en özel şekilde kutlayın.

Faralya, doğanın büyüleyici güzellikleriyle çevrili, romantizmin ve huzurun hakim olduğu bir cennet köşesidir. Sadece yetişkinlere özel hizmet sunan balayı otelimizde, bebeğinizin dünyaya gelişini kutlamak için sevdiklerinizle bir araya gelerek unutulmaz bir Baby Shower Organizasyonu düzenleyebilirsiniz.

Otelimizin profesyonel ekibi, sizin ve davetlilerinizin rahatı için her ayrıntıyı düşünerek, bu özel gününüzü mükemmel kılmak adına elinden gelenin en iyisini yapacaktır. Bebeğinizin cinsiyetine ve zevkinize uygun dekorasyonlarla süslenen mekan, organizasyonun başından sonuna kadar sizin için hazır olacaktır.

Seaview faralya hotel

Konum

> Dalaman Havalimanı 72 km
> Antalya Havaalanı 230 km
> Milas Havaalanı 240 km

Check Availabity

Book your holiday here for surprising and satisfactory benefits.

1 Odalar , 1 Adult , 0 Children
Rooms
Adults
Childrens
Booking Rules Term & Privacy

Seaview Faralya
Tüm sorularınız için bize yazın.